Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 91
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, mam takie pytanie niedawno zrobiłem remont silnika w swojej DR tj. szlif cylindra, tłok kuty WISSECO, nowe zawory, uszczelniacze zaworowe oryginalne, gniazda dotarte, prowadnice ok., szlif zrobiony idealnie do tłoka. Po remoncie został zalany olej MOTUL 15W50 półsyntetyk. Po przejechaniu 50 km zauważyłem że silnik kopci przy dodawaniu gazu na niebiesko, po 100 km musiałem dolać 100 ml oleju, i dalej kopci. Co może być przyczyną??? Czy po prostu ma się dotrzeć i przestanie kopcić??? Jeśli tak to po ilu km? Motor pali bardzo dobrze niezależnie czy zimny czy ciepły, moc też ma większą niż przed remontem. Dodam że mam słaby akumulator ale nie sądzę żeby to było przyczyną.
Odpowiedzpewnie fachowcy byli kiepscy :)
OdpowiedzOd razu nie możesz dawać mu do końca. Dopiero po 1000 km ma pełną moc . A wydaje mi się ze do dr- ki jest olej 10w40. Jak jakieś pytania jeszcze to na priv. To podam numer.
OdpowiedzŹle założone pierścienie olejowe
Odpowiedz